Flexfilm

Flex Film investeert in kennis: onverminderde focus op duurzaam

Sinds 1 januari vormen Jeroen (30) en Tom (26) Kruiper de nieuwe directie van Flex Film in Schoonhoven en zijn ze aandeelhouders geworden. De broers brengen een nieuw elan in het bedrijf, vanuit een duurzame missie. Met  innovatiekennis (Tom) en  productie/machinekennis (Jeroen) vullen ze elkaar goed aan.

 

Dat ze beiden in de wereld van kunststof verpakkingsmaterialen werken is een klein wonder, omdat Jeroen en Tom duurzaamheid erg belangrijk vinden en zo hun twijfels hadden. Maar na grondige voorbereiding weten ze inmiddels beter: per productverpakkingscombinatie kun je bepalen wat de meest duurzame oplossing is en vaak is dat kunststof, zeker in de levensmiddelensector waarin ze vooral actief zijn. ‘Wij kunnen positieve impact maken’, zegt Jeroen. De broers zien het als een uitdaging om juist als leverancier van folie klanten te adviseren en te helpen om zo duurzaam mogelijk te verpakken. ‘We willen heel veel investeren in kennis om onze klanten maximaal bij te staan in de juiste keuzes’, legt Tom uit. 

Scroll naar boven